Skip to main content

Jesteśmy polską firmą która buduje sieć noclegową Great Polonia w ramach, której obecni jesteśmy: w Jeleniej Górze, Świdnicy, Strzegomiu, Wrocławiu, Krakowie, Mielnie, Pucku i Ustce.

Zapraszamy do rezerwacji

Great Polonia Group

Centrum szkoleniowo – konferencyjne

10 sal konferencyjnych – 140 miejsc noclegowych – 360 miejsc parkingowych

Zapewniamy Państwu pełną obsługę w zakresie organizacji konferencji, szkoleń i bankietów. wieloletnie doświadczenie w tej branży pozwala zaspokoić wszelkie potrzeby organizatorów. Blisko Krakowa, z szybkim dojazdem, z dużym bezpłatnym parkingiem. Zapraszamy!
Doskonała alternatywa dla krakowskich hoteli – łatwy i szybki dojazd, duży parking, spokojna lokalizacja z ogrodem i chatą grillową.
  • Sala Tarasowa

    Pow.: 46 m²

    osób: 40

    Teatralny
    40
    Szkolny
    26
    Podkowa
    20
    Bankietowy
    24
    Litera E
    30
    Szczegóły sali

    Klasyczna sala szkoleniowa mieszcząca do 40 osób. W elementach wykończeniowych dominuje kolor zielony, co sprzyja skupieniu i efektywnej pracy. Zaletą tego pomieszczenia jest także bezpośrednie wyjście na taras oraz duże okna z roletami.

    Sala Parkowa

    Pow.: 46 m²

    osób: 40

    Teatralny
    40
    Szkolny
    26
    Podkowa
    20
    Bankietowy
    24
    Litera E
    30
    Szczegóły sali

    Wystrój Sali Parkowej inspirowany jest barwami jesieni. Można tu w komfortowych warunkach przeprowadzić szkolenie, spotkanie organizacyjne lub burzę mózgów. Pełne wyposażenie Sali i ciepłe kolory wykończenia sprawiają, że pracuje się tu sprawnie i efektywnie, natomiast duże okno oraz bezpośrednie wyjście do ogrodu umożliwiają zaczerpnięcie świeżego powietrza w trakcie przerw kawowych.

    Sala Natura

    Pow.: 250 m²

    osób: 140

    Teatralny
    140
    Szkolny
    70
    Podkowa
    50
    Bankietowy
    60
    Litera E
    80
    Szczegóły sali

    Po gruntownej modernizacji, przestronna, znakomicie doświetlona sala z widokiem i wyjściem na ogród hotelowy umożliwia zorganizowanie konferencji, sympozjum, czy szkolenia razem z przerwami kawowymi na świeżym powietrzu lub lobby. W zależności od przyjętego układu krzeseł, sala pomieści do 140 uczestników. Sala wyposażona jest w nowoczesny, laserowy rzutnik multimedialny o znakomitych parametrach obrazu.

    Możliwość oddzielenia lobby ścianką mobilną, oraz możliwość podziału na dwie mniejsze sale.

    Możliwość całkowitego zaciemnienia.

    Sufit podświetlony na dowolny kolor.

    Przestronne lobby.

    Gniazda trójfazowe (siłowe) w sali oraz w lobby.

    Sala Natura 1/2

    Pow.: 70 m²

    osób: 70

    Teatralny
    70
    Szkolny
    35
    Podkowa
    24
    Bankietowy
    36
    Litera E
    35
    Szczegóły sali

    Po gruntownej modernizacji, przestronna, znakomicie doświetlona sala z widokiem i wyjściem na ogród hotelowy umożliwia zorganizowanie konferencji, sympozjum, czy szkolenia razem z przerwami kawowymi na świeżym powietrzu lub lobby. W zależności od przyjętego układu krzeseł, sala pomieści do 70 uczestników. Sala wyposażona jest w nowoczesny, laserowy rzutnik multimedialny o znakomitych parametrach obrazu.

    Możliwość oddzielenia lobby ścianką mobilną, oraz możliwość podziału na dwie mniejsze sale.

    Możliwość całkowitego zaciemnienia.

    Sufit podświetlony na dowolny kolor.

    Przestronne lobby.

    Gniazda trójfazowe (siłowe) w sali oraz w lobby.

    Sala Morska

    Pow.: 38 m²

    osób: 30

    Teatralny
    30
    Szkolny
    16
    Podkowa
    18
    Bankietowy
    18
    Litera E
    25
    Szczegóły sali

    Miejsce wyjątkowe pod względem stylu – morski wystrój, marynistyczne dodatki i elementy wykończenia w kolorze niebieskim skutecznie pobudzą kreatywność i pozytywnie wpłyną na koncentrację. Sala Morska świetnie sprawdzi się jako przestrzeń pod organizację szkolenia, spotkania typu Team Building, czy burzy mózgów.

    Sala Kominkowa

    Pow.: 130 m²

    osób: 70

    Teatralny
    60
    Szkolny
    40
    Podkowa
    40
    Bankietowy
    40
    Litera E
    40
    Szczegóły sali

    Miejsce, które świetnie sprawdzi się w przypadku organizacji szkolenia lub spotkania typu Team Building. Przestronne wnętrze na planie kwadratu umożliwia różne aranżacje stołów i krzeseł, dzięki czemu łatwo dostosować go do indywidualnych potrzeb. Zimą, możliwe jest prowadzenie rozmów przy kominku, latem zaś można cieszyć się świeżym powietrzem na tarasie. Przesuwna ściana dzieląca Salę Kominkową z Salą Klubową pozwala również zmienić to miejsce w klimatyczną przestrzeń pod firmową imprezę integracyjną bądź przyjęcie rodzinne.

    Sala ogrodowa

    Pow.: 33,5 m²

    osób: 24

    Teatralny
    24
    Szkolny
    12
    Podkowa
    16
    Bankietowy
    12
    Litera E
    Szczegóły sali

    Klasyczna sala szkoleniowa mieszcząca do 40 osób. W elementach wykończeniowych dominuje kolor zielony, co sprzyja skupieniu i efektywnej pracy. Zaletą tego pomieszczenia jest także bezpośrednie wyjście na taras oraz duże okna z roletami.

  • Sala Kameralna

    Pow.: 24 m²

    osób: 12

    Teatralny
    10
    Szkolny
    10
    Podkowa
    10
    Bankietowy
    12
    Litera E
    Szczegóły sali

    To idealne pomieszczenie na spotkania w niewielkim gronie: zebranie zarządu, rozmowy rekrutacyjne, czy negocjacje. Cechą charakterystyczną sali jest nowoczesna i minimalistyczna stylistyka, która sprzyja profesjonalnej atmosferze, a także efektywnej pracy. Dodatkowo, komfort podnoszą wygodne fotele, duże okno z widokiem na pobliskie łąki oraz bezpośrednie wyjście do ogrodu.

  • Sala Nova

    Pow.: 15 m²

    osób: 8

    Teatralny
    6
    Szkolny
    8
    Podkowa
    Bankietowy
    6
    Litera E
    Szczegóły sali

    Sala konferencyjna idealna na spotkania w niewielkim gronie, rekrutacje, naradę i małe szkolenie. Wystrój, układ i dostęp do światła dziennego sprzyja profesjonalnej atmosferze i efektywnej pracy. Komfort podnoszą wygodne fotele i duże okno z widokiem na ogród.

Wyślij zapytanie, przygotujemy ofertę:

Janusz Ciuruś – Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu
konferencje, wesela, bankiety i eventy
tel: 515 088 391
tel: 12 66 23 611
sprzedaz@airportkrakow.greatpolonia.pl

Marcin Pająk – MICE & Sales Manager
wesela, imprezy okolicznościowe i konferencje
tel: 506 388 243
mice@airportkrakow.greatpolonia.pl